Post by apovatinom on Mar 4, 2022 19:41:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Drift Clash Online Racing ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Drift Clash Online Racing IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar fler mynt ▞▞▞
▞▞▞ Drift Clash Online Racing 2022 version ▞▞▞
Älskar det här spelet det skulle vara bättre om du kan prata med folk online
Att spendera ädelstenar till snabböppna kistor bör ha en bekräftelsedialogruta, jag har redan slösat bort några genom att felklicka. Hjul vägrar att svänga efter en viss slirvinkel så du kan inte göra en backning. Däckrökväxling gör ingenting. Kameracentrering bör vara styvare. Framerate är okej men väldigt batterihungrig. Upplåsningar är balanserade även om de flesta ikoniska bilar är bakom en betalvägg/grind.Det här spelet kan potentiellt vara bra med vissa förbättringar
lil konstigt
fantastiskt spel men vi behöver kroppsanpassning ♡۩
Det är ett bra spel men optimering är dåligt och ljud kan bli bättre
JAG HATAR DET HÄR SPELET JAG KAN INTE KONTROLLERA SUPRA OCH BARA KRASHAR HELA SPÅREN BARA AV ROAD DETTA ÄR ETT DÅLIGT DRIFT-SPEL
Behöver förmågan att sparka spelare från lobbyn eller få spelare som går åt fel håll att vända spöke. Dåliga förare vänder sig till Forza Lobbiest som går baklänges och förstör allas roliga och skapar massor av servrar som försöker fly dem. Om jag skapade servern skulle jag få ta bort de dåliga äggen. Det är svårt att hålla bra tandem igång när du måste hantera den röran.
ett av de Awsome drift-spelen någonsin... lägg till chattruta i multiplayer gratis roam- och vänsystem.
bilfysik är skräp efter uppdateringen
Drift Clash Online Racing እሽቅድድም vaek
Det här spelet ör sämst
jag vet inte ens vad jag ska säga jag lekte runt ed så jag har mycket om det här spelet det brukade vara bra men nu är det som att köra på is. Jag rekommenderar inte det här spelet för någon
Detta spel är det bästa drivande spelet jag har spelat. Mekaniken är släta, allt är bara fantastiskt. När du har hänga på det är det väldigt enkelt och det är bra för nya spelare osv
Sååååå bra 99% 😍
För långsamt internet
Det här spelet är tråkigt, det finns många tillägg och det finns många buggar som suger
Jag gillar inte den här berömmelsen eftersom den här spelbilen inte är verklig.. enligt min åsikt
Kul nog, massor av annonser, påträngande med att spendera pengar
Dålig kontroll
O älskar det
Kärlek/hat-relation med det här spelet... Fysiken, Drift och Visuals är perfekta... Men uppdragen är Effiin irriterande... Jag har fastnat för att få 9000 drift för, Tja, To Flipping Long... I skulle verkligen vilja utforska det här spelet mycket mer men att vara fast så här tidigt för dessa långa slag... Killar, ni måste reda ut det här med en uppdatering... FÖRSTÖR ETT FANTASTISKT SPEL HÄR!!!... VILL GIVE 5 STARZ MEN KAN INTE FÖR DÅ MO.....
Gillar inte bilens kontroller och lyhördhet. avinstallerad
Behå
Varje gång jag trycker på gasen när jag vrider avbryter den endera. Det är ganska svårt att spela när jag behöver vara på gasen men inte kan vända.
Hemskt jävla spel jag stötte på, spelkvaliteten är dålig, då ladda ner bilspel på PS2 inte detta slöseri med tid och du kommer att matcha mycket hårda människor
först av allt detta spel är mycket bra kontrollerna, bilden, tha bilar är okej grafik? yeee det är värt storleken och sist är annonserna som annonserna kanske inte är så mycket, men jag rekommenderar att när du vill spela gratis roaming för online rekommenderar jag att du bara låter dem spela utan att titta på en annons. snart sjuk ge mer uppdatering av detta spel
Fantastiskt spel, det behöver lite mer arbete för oss när det gäller ändringar för att göra bilen unik. Driftmekanikern behöver lite arbete men överlag är det här spelet fantastiskt och du kommer att upptäcka att du går vilse i det.
Grafik gillar inte bilderna och det är laggy att spela
När JAG UPPDATERAD GANE HIVAR DET MIG 500 STARTPENGAR NÄR JAG NÅGONSIN HADDE 1 MILJ.
Drift Clash Carreras nqhn
Spelet fryser och spelar hela tiden när jag stänger spelet
Fruktansvärda glider inte ens rätt och att glitch Och det är inte roligt
det här spelet var potentiellt men fysiken är såååååååååååååååå dum och det är ett stort slöseri. Jag vill att det här spelet ska ha fysiken balanserad
Drift Clash Online Racing ریسنگ ebqg
Jag kommer att ge 5 stjärnor eftersom det är ett roligt spel, men om det kommer ett bodykit kan det bli bättre
Scary Teacher 3D Simulacije xhdo
fortfarande 2/5 tills den har manuell trans
Kontroller saknar noggrannhet jämfört med de flesta spel. Bilen fastnar inte på rätt spår och alternativet för skärmlutning blir automatiskt korrigerat utan att kunna inaktivera assisten
Jag kan inte ansluta till servern så jag kan inte spela via Andriod. Det spelar ingen roll hur många gånger jag avinstallerar och installerar om, jag kan inte ansluta spelservern. Osäker på om ni stängde ner det eller inte men jag skulle uppskatta om jag visste vad som hände. Tack.
Mycket dåligt känns som att de gav upp det halvvägs genom att göra det. Väldigt tecknad.
ganska bra spel men önskar att jag kunde anpassa bilarna
spelet har en fantastisk potential som ett drivande spel. synd att de rankade spelen är det mest riggade i spelet. Id avsluta en kort bana på cirka 50 sekunder eller så med låt oss säga cirka 6000 poäng medan min motståndare hade cirka 4500. När loppet väl är markerat står det att motståndaren vann med ungefär 6300 och slutade med 49 sekunder. de extra poängen dras ur tomma luften och det är så frustrerande och riggat. det är också omöjligt att återhämta sig från att en platt dörr på väggen kraschar som tvingar dig att förlora
Definitivt inte det bästa driftspelet.
Toons of Ads Toons of Crashes, men fantastiskt!
För många annonser
Drift Clash Online Racing Racerspil qzhl
För lätt att vinna bara bots plus tråkigt
Hur kan du ändra kontrollerna
Jag kan inte spela online bara singel och dess tråkiga snälla hjälp mig
Roligt när man har tråkigt
Drift Clash Online Racing Състезателни qzda
Världens sämsta spel
Bra spel som stilen på det mycket trevligt